Co robić kiedy nie wiesz co robić?

Raz na jakiś czas zdarzają mi się takie dni, kiedy kompletnie nie wiem co ze sobą zrobić. Bo niespodziewanie mam wolne albo plany nie wypaliły.
Wkurza mnie tracenie czasu na szukanie zajęcia, szwendanie się bez celu. 
Znalazłam idealny sposób na takie dni. Stworzyłam listę ''What to do when you don't know what to do''. Dzięki takiej liście wiem co robić kiedy nie wiem co robić. Zdaję sobie sprawę, że nie każdy ma takie dylematy ale wiem też, że nie tylko ja miewam takie dni. 
Żeby nie marnować czasu sięgam po listę ratunkową i wybieram jedną z zapisanych tam rzeczy. Dwie lub trzy też można. Jak kto chce. Pełna dowolność. 

Co jest na mojej liście? 

1. Dooglądanie filmów, na których zasnęłam :) zdarza mi się to bardzo często, a pamięć ulotna więc zapisuję i w dogodnym momencie oglądam. 
2. Mam również listę filmów do obejrzenia, która ciągle się wydłuża. 
3. Czytanie. Wprawdzie czytam na co dzień ale czemu nie czytać więcej?



4. Szydełko albo druty. Jeśli nie mam akurat żadnego zlecenia robię rzeczy dla siebie.  
5. Malowanie lub kolorowanie. Od czasu jak pisałam Wam o moim odkryciu jakim są kolorowanki antystresowe, nic się nie zmieniło. Uwielbiam!!! Poszłam dalej i maluje obrazy od Artimento. 
6. The Sims. Mój komputer nie zawsze ogarnia wymagania tej gry ale potrafię przepaść na kilka godzin. Jako nastolatka spędzałam cale dni na graniu w pierwsza część. Teraz już się ograniczam ale marzą mi się wszystkie dodatki... 

Na liście pojawiają się różne rzeczy ale te powyżej są stałe i niezmienne.  Niby to nic takiego, niby taka mało odkrywcza rzecz ale dzięki temu nie tracę czasu i nie frustruję się nie wiedząc co zrobić z czasem.
Swoją drogą jestem ogromnie wdzięczna za to, że mam czasem takie momenty, że nie muszę zapierdzielać 24/7, żeby mieć z czego się utrzymać. Taka mała refleksja na podstawie wczorajszego odcinka Dam i Wieśniaczek ;O)


Dziękuję, że jesteś :) Jeżeli podobał Ci się ten wpis i chcesz poznać mnie bliżej:

  • polub Antyspołecznego Susła Obsesjonistę na Facebooku otrzymasz powiadomienie, o nowym poście tuż po jego publikacji,
  • podglądaj na  Instagramie dowiesz się co też Suseł wyrabia, co je, pije, czyta i gdzie się podziewa, kiedy nie ma go na blogu


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Bo baby są jakieś inne...

Będę z Wami szczera

Dlaczego nie chcę mieć dziecka