Kim jesteśmy i dokąd zmierzamy?


Jak sami widzicie moja aktywność na blogu jest ostatnio zerowa. Uprzedzałam, że będę publikować rzadziej i nieregularnie ale doszłam do wniosku, że takie wytłumaczenie się nie wystarczy.
Prowadzę tego bloga od ponad roku, włożyłam w niego mnóstwo pracy, czasu i serca i nie zamieram go porzucić. Obecnie jednak moje myśli i mój czas krążą wokół czegoś innego i ciężko jest mi się od tego oderwać. W końcu Suseł Obsesjonista :) Nie chcę publikować tekstów na odczepnego, tekstów których będę się wstydzić z perspektywy czasu. Stąd cisza w eterze.
Z komputerem mi jakoś ostatnio nie po drodze, dzisiaj zorientowałam się, że nie włączałam go od tygodnia i wcale mi tego nie brakuje. Po głowie kołaczą się pomysły na posty, ale nie dojrzały jeszcze do zerwania.
Kiedyś trafiłam na post jednej ze znanych blogerek, która postanowiła zrobić przerwę od blogowania bo ''nie wie dokąd jej blog zmierza''. Uważała że ma jakąś misję, którą realizuje na blogu. Cofnęłam się dosyć dużo w czasie, przejrzałam jej posty i jakoś tej misji nie widzę. Postów jest dużo, o wszystkim, część tematów powtarza co kilka miesięcy ale z innej strony co niezmiernie mnie wkurza bo ileż można w kółko powtarzać to samo? Tekstów nowych i na zupełnie odrębne tematy nie uświadczysz. Publikuje bardzo często bo 4 razy w tygodniu i wcale się nie dziwię, że zabrnęła w kozi róg i tematy się wyczerpały.
Ja nie chcę tak skończyć.... (jak to dramatycznie wyszło :P). Nie lubię się powtarzać, nie lubię robić czegoś na odwal i dodawać kilkunastu zdjęć, żeby post wydał się dłuższy i bardziej treściwy. W trosce o jakość wolę się wycofać do momentu, aż będę mogła wyprodukować coś wartościowego.
Mam nadzieję, że przez tą przerwę nie znikniecie. Bądźcie.


Dziękuję, że jesteś :) Jeżeli podobał Ci się ten wpis i chcesz poznać mnie bliżej:
  • polub Antyspołecznego Susła Obsesjonistę na Facebooku otrzymasz powiadomienie, o nowym poście tuż po jego publikacji,
  • podglądaj na  Instagramie dowiesz się co też Suseł wyrabia, co je, pije, czyta i gdzie się podziewa, kiedy nie ma go na blogu.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Bo baby są jakieś inne...

Będę z Wami szczera

Dlaczego nie chcę mieć dziecka