Share Week 2017

Bardzo długo zastanawiałam się kogo w tym roku Wam przedstawić. Tym bardziej że moje blogowe zainteresowania nie zmieniły się za bardzo, czytam te same, już i tak najczęściej popularne blogi. 
Sama idea share week jest tak popularna, że nie mam zamiaru jej tu przytaczać. Jeśli nie wiesz o co chodzi, wygogluj :)

Nie wiedziałam jakim kryterium się kierować przy wyborze mojej topowej trójki. Czy tym co czytam najczęściej i najchętniej? Czy polecić kogoś, kogo możecie nie znacie?

Postawiłam na te dwa kryteria i w tych ramach mam 3 blogi.



Na pierwszy rzut coś, czego być może nie znacie. greentime.pl czytam od wielu lat. Katarzyna to kobieta silna, szalona i mimo wszystko niezwykle optymistyczna. A tych ''mimo'' jej nie brakuje. Zapraszam Was serdecznie do poznania świata Trolli i Borsuka.



Kategoria druga czyli co czytam najchętniej. aniamaluje.com raczej Was nie zaskoczy bo wspominałam o niej wielokrotnie😊 Ania dała i daje mi niesamowitą energię i przekonanie, że można wszystko. Pochłaniam absolutnie każdy wpis, który się u niej pojawia, a jej przygody w Azji raportowane na instastories  były punktem obowiązkowym każdego wieczoru. 



Nowość czytana od niedawna ale pochłonięta w całości.  lifemanagerka.pl i jej poniedziałki freelancera zmieniły moja wizję pracy na własny rachunek. Jej wiedza jest poparta doświadczeniem. Nie ukrywa swoich pomyłek i potrafi przyznać się do niedoskonałości. No i ma fajnego psa :)

Poza tymi trzema blogami czytam stale kilka innych. Nie zawsze komentuję bo nie mam takiej potrzeby ale jestem stale u simplicite.pl, simplife.pl, martapisze.pl, wyrwanezkontekstu.pl, drlifestyle.pl, happyholic.pl, riennahera.com oraz ubierajsieklasycznie.pl.
Staram się inspirować ludźmi, którzy tworzą coś wartościowego i sami w sobie tworzą dla mnie wartość.


P.S. Jesteśmy już przeprowadzeni. Próbuję się przyzwyczaić do nowej rzeczywistości. Jest dziwnie ale cudownie :D

Dziękuję, że jesteś :) Jeżeli podobał Ci się ten wpis i chcesz poznać mnie bliżej:
  • polub Antyspołecznego Susła Obsesjonistę na Facebooku otrzymasz powiadomienie, o nowym poście tuż po jego publikacji,
  • podglądaj na  Instagramie dowiesz się co też Suseł wyrabia, co je, pije, czyta i gdzie się podziewa, kiedy nie ma go na blogu.

Komentarze

Popularne posty