Krok 19: Spójrz czasem w lustro


Fakt bycia kobietą powinien zapewnić mi pewne niezbędne narzędzia do przetrwania. Jest jednak jak jest ;) 
Rzadko kiedy zdarza mi się spojrzeć w lustro przed wyjściem z domu co czasami prowadzi do zabawnych sytuacji ;) Wyjście z rozwianym włosem (każdy w inną stronę), krzywo pomalowanymi ustami (jak dobrze, że wolę błyszczyk od szminki), rozmazanym tuszem (bo zapomniałam, ze oczy już mam pomalowane i tarłam je jak dziecko) to pikuś. Kiedyś zdarzyło mi się wyjść w spódnicy, której tylna część zaczepiła się o moją bieliznę i wdzięcznie ją odsłaniała ;) Spódnica była na tyle lekka, że nie czułam, że coś jest z nią nie tak ;) Uwagę zwróciła mi jakaś  babka na ulicy.
Także ten... Suseł zerknij no w lustro przed wyjściem ;)

Dziękuję, że jesteś :) Jeżeli podobał Ci się ten wpis i chcesz poznać mnie bliżej:
  • polub Antyspołecznego Susła Obsesjonistę na Facebooku otrzymasz powiadomienie, o nowym poście tuż po jego publikacji,
  • podglądaj na  Instagramie dowiesz się co też Suseł wyrabia, co je, pije, czyta i gdzie się podziewa, kiedy nie ma go na blogu.

Komentarze

Popularne posty