Krok 18: Wysypiaj się!



Właśnie się zorientowałam, że całkowicie straciłam poczucie czasu i przegapiłam kolejny krok akcji PtS. Czas ostatnio przecieka mi przez palce. Z niczym się nie wyrabiam, przegapiam terminy i ogólnie nie wiem jak się nazywam. O skandalicznym zaniedbywaniu bloga nie wspomnę nawet bo ze wstydu się od ziemię zapadam. Dzieje się tak trochę z winy pogody, której zmienność mnie męczy, trochę przez nadmiar pracy w pracy i odrobinę przez zbliżający się ślub i związana z tym aktywność na nieznanych mi dotąd polach. Nie zapominajmy o szalejącej alergii przez która jetem wybitnie pociągająca i załzawiona. 

Dlatego tego krok 18 brzmi następująco: Wysypiaj się! 

Od dawna już wiem, że niewystarczająca ilość snu wpływa destrukcyjne na organizm. Ja śpię za mało. O wiele za mało. 5 godzin to sukces, a doskonale się znam i wiem, ze moje minimum do prawidłowego funkcjonowania to 8. Co z tego, że to wiem kiedy w praktyce wychodzi, jak wychodzi. Stąd potrzeba wyrobienia w sobie nawyku wcześniejszego chodzenia spać. Chociaż godzinę. 
Póki co odsypiam tylko weekendowo więc wcześniej niż o 14 nie ma mnie dla świata :) Trochę szkoda i tego weekendu jednak więc popracuję nad wcześniejszym chodzeniem spać w tygodniu.


Dziękuję, że jesteś :) Jeżeli podobał Ci się ten wpis i chcesz poznać mnie bliżej:
  • polub Antyspołecznego Susła Obsesjonistę na Facebooku otrzymasz powiadomienie, o nowym poście tuż po jego publikacji,
  • podglądaj na  Instagramie dowiesz się co też Suseł wyrabia, co je, pije, czyta i gdzie się podziewa, kiedy nie ma go na blogu.

Komentarze

Popularne posty