Kro 16: Nie przerywaj


Z moich planów i organizacji czasu ostatnio nic nie wychodzi. Przepadłam całkowicie i nieodwołalnie, a w czym? Dowiecie się za jakiś czas, póki co sza. Przez to właśnie mało mnie na blogu i przez to kolejny krok akcji PtS pojawia się 24 h za późno.
Do rzeczy więc.
Mam irytującą skłonność do wchodzenia ludziom w słowo. Nie daję im dokończyć tego, co chcieli powiedzieć. Bez względu na to z kim rozmawiam, zawsze muszę przerwać. Jak łatwo się domyśleć, nie spotyka się to z dobrym przyjęciem :D Dlatego też zaczynam walkę. Mam nadzieję, że nie polegnę.

Dziękuję, że jesteś :) Jeżeli podobał Ci się ten wpis i chcesz poznać mnie bliżej:
  • polub Antyspołecznego Susła Obsesjonistę na Facebooku otrzymasz powiadomienie, o nowym poście tuż po jego publikacji,
  • podglądaj na  Instagramie dowiesz się co też Suseł wyrabia, co je, pije, czyta i gdzie się podziewa, kiedy nie ma go na blogu.

Komentarze

Popularne posty