Krok 13: Wyrzucaj śmieci!


Odkąd pojawiła się konieczność segregacji śmieci, zdarzają się momenty kiedy w moim domu rosną góry papieru, szkła i plastiku. Tak jak ze ''zwykłymi'' śmieciami nie mam problemów i wyrzucam je regularnie, to z sortowanymi mam ogromny problem.
Sterta numer jeden to ulotki, katalogi i inne papierowe szpargały. Sterta numer dwa to różne słoiki i inne szkła. Sterta trzy to butelki po wodzie.
Wszystkie te sterty rosną sobie dzień po dniu, aż osiągają punkt krytyczny i zmuszają mnie do wyniesienia ich.
Wkurza mnie to i zaczynam walk :)
Kwestię plastiku trochę sobie ułatwiłam. W domu pojawił się dzbanek z filtrem, z którego jak na razie jestem zadowolona. Na resztę też muszę znaleźć sposób.

Dziękuję, że jesteś :) Jeżeli podobał Ci się ten wpis i chcesz poznać mnie bliżej:
  • polub Antyspołecznego Susła Obsesjonistę na Facebooku otrzymasz powiadomienie, o nowym poście tuż po jego publikacji,
  • podglądaj na  Instagramie dowiesz się co też Suseł wyrabia, co je, pije, czyta i gdzie się podziewa, kiedy nie ma go na blogu.

Komentarze

Popularne posty