Krok 12: Ściągaj pranie od razu jak wyschnie.


Niby oczywista oczywistość ale zdarza mi się zapomnieć, że coś wyprałam i wisi to w łazience. Jeszcze zauważam suszarkę stojącą w pokoju ale łazienka to ciężka sprawa. Także ten... ginkgo biloba raz dziennie i będzie dobrze 😊
Marzy mi się duży balkon i pranie pachnące świeżym powietrzem. Kiedyś regularnie wynosiłam na balkon pościel, nie ważne lato czy zima. Kiedy kładłam się spać była taka świeża (latem) i chłodna (zimą) :) Pierwszy moment zawsze był ciężki ale potem sama przyjemność :) Jestem zwolennikiem częstego prania i wietrzenia pościeli. Dzięki temu pozbywamy się z niej wszelkich zarazków i innych bakterii. Plus to uczucie świeżości kiedy kładzie się pod taką kołdrę.....  

Dziękuję, że jesteś :) Jeżeli podobał Ci się ten wpis i chcesz poznać mnie bliżej:
  • polub Antyspołecznego Susła Obsesjonistę na Facebooku otrzymasz powiadomienie, o nowym poście tuż po jego publikacji,
  • podglądaj na  Instagramie dowiesz się co też Suseł wyrabia, co je, pije, czyta i gdzie się podziewa, kiedy nie ma go na blogu.

Komentarze

Popularne posty