Krok 7: Rób jedną rzecz na raz



Mam z tym ogromny problem. Biorę się za kilka rzeczy na raz i w efekcie tworzę dookoła maksymalny bałagan, który przynosi minimum efektów. Nie mogę zwalić winy na popularną ostatnio wielozadaniowość bo mam tak od dziecka. Chyba że byłam prekursorem :). Jeśli tak to wstyd mi za siebie bo wielozadaniowość jest do bani. Na krótki dystans ok, ale też nie dla każdego i nie zawsze. Wielozadaniowości mówię stanowcze nie!

Na dniach pojawi się miesiąc w zdjęciach, nieco spóźniony ale końcówka 2015 i początek 2016 były nieco intensywne ;) Zlądowałam w końcu w domu i powoli wracam do normy, w tym do w miarę regularnych postów ;)  

Dziękuję, że jesteś :) Jeżeli podobał Ci się ten wpis i chcesz poznać mnie bliżej:
  • polub Antyspołecznego Susła Obsesjonistę na Facebooku otrzymasz powiadomienie, o nowym poście tuż po jego publikacji,
  • podglądaj na  Instagramie dowiesz się co też Suseł wyrabia, co je, pije, czyta i gdzie się podziewa, kiedy nie ma go na blogu.

Komentarze

Popularne posty