Poznajmy się - kilka absurdów o Suśle



Stwierdziłam ostatnio, że tak sobie koegzystujemy od prawie roku, ja piszę, Wy czytacie, a niewiele o sobie wiemy. Uznałam, że pora się poznać trochę bliżej. Przyznam się Wam do kilku wstydliwych faktów, absurdalnych upodobań i bezsensownych działań. Nie ukrywam, liczę na rewanż w komentarzach ;)
1. Do 11 roku życia dwa razy dziennie piłam kakao. Niby nic dziwnego, gdyby nie to, że piłam je z butelki ;) Ze smokiem ;)
2. Jako bardzo mały szkrab wskakiwałam w zaspy śniegu. Na główkę. To wiele wyjaśnia...
3. Kocham i wielbię rzeczy z Ikei, ale nie znoszę  Ikei samej w sobie. Wykorzystuję wszystkich dookoła, żeby mi coś kupili, żebym tylko nie musiała sama tam jechać.
4. Jestem uzależniona od ''Grey's anatomy''. Mam gorącą nadzieję, że ten serial będzie kręcony przez kolejne 20 lat. Po śmierci Dereka w 11 sezonie nie mogłam spać ;)
5. Jestem nieco przygłucha więc niekiedy odpowiadam bez sensu na zadane pytanie ;)
6. Nigdy nie próbuję przygotowywanych potraw.
7. Lubię piec ciasta, ciasteczka i inne wymysły, ale szybko  się nimi nudzę, zjem może połowę. 
8. Książki traktuję jak jedzenie, są smaczne, albo nie. Nie potrafię bez nich żyć.
9. Jestem okresowo uzależniona od kawy, do tego stopnia, że nie mogę przestać o niej myśleć, aż się napiję ;P
10. Mojego pierwszego chomika porwał orzeł.

Wniosek po przyjrzeniu się zdjęciu tytułowemu: biały mnie pogrubia ;)  

Dziękuję, że jesteś :) Jeżeli podobał Ci się ten wpis i chcesz poznać mnie bliżej:
  • polub Antyspołecznego Susła Obsesjonistę na Facebooku otrzymasz powiadomienie, o nowym poście tuż po jego publikacji,
  • podglądaj na  Instagramie dowiesz się co też Suseł wyrabia, co je, pije, czyta i gdzie się podziewa, kiedy nie ma go na blogu.


Komentarze

Popularne posty