Krok 6: 23/7 offline

Źródło
Tym razem idę trochę na łatwiznę. Postanowiłam ograniczyć dosyć poważnie swoje odwiedziny w wirtualnym świecie. Już kiedyś pisałam o niedzielach offline itd. ale guzik mi z tego wyszło. Zła jestem na siebie za to więc dlatego wprowadziłam ten krok w akcji Pimp tej Suseł :)
Pozwalam sobie na przebywanie w sieci tylko godzinę dziennie. To szmat czasu, zdążę przejrzeć ulubione blogi, instagramy i sprawdzić maile. Przez resztę czasu chcę być offline. 
Czemu idę na łatwiznę? Bo idą święta, a w tym czasie tradycyjnie już odcinam się od Internetu. Śpię, jem, czytam, oglądam mało ambitne filmy w tv i przede wszystkim spędzam czas z najbliższymi. W tak przyjemnych warunkach łatwo mi zapomnieć o świecie wirtualnym :)

Dziękuję, że jesteś :) Jeżeli podobał Ci się ten wpis i chcesz poznać mnie bliżej:
  • polub Antyspołecznego Susła Obsesjonistę na Facebooku otrzymasz powiadomienie, o nowym poście tuż po jego publikacji,
  • podglądaj na  Instagramie dowiesz się co też Suseł wyrabia, co je, pije, czyta i gdzie się podziewa, kiedy nie ma go na blogu.

Komentarze

Popularne posty