Krok 2: Wszystko, co zajmuje mniej niż 5 minut rób od razu


Krok dwa czyli oczywista oczywistość ;) W necie króluje wersja 2 minutowa, ja sobie daję 5 ;) Zauważyłam, że jest masa rzeczy, które odkładam na później, a które mogłabym zrobić bardzo szybko. Zazwyczaj czekam aż wszystko mi się spiętrzy i runie na głowę. Koniec z tym, szkoda głowy!

P.S. Krok 1 sprawił mi ogromną przyjemność, ułatwił życie i genialnie wpłynął na organizację prania. Kto by pomyślał, tyle zalet w takim drobiazgu :)

Dziękuję, że jesteś :) Jeżeli podobał Ci się ten wpis i chcesz poznać mnie bliżej:
  • polub Antyspołecznego Susła Obsesjonistę na Facebooku otrzymasz powiadomienie, o nowym poście tuż po jego publikacji,
  • podglądaj na  Instagramie dowiesz się co też Suseł wyrabia, co je, pije, czyta i gdzie się podziewa, kiedy nie ma go na blogu.

Komentarze

Popularne posty