Miesiąc w zdjęciach #8


Przygotowując posty z tej serii zauważyłam, że z miesiąca na miesiąc robię coraz mniej zdjęć. Całą winę zwalam niniejszym na mój telefon, który od dłuższego czasu odmawiał posłuszeństwa, a dzisiaj całkiem przestał ze mną współpracować. Do soboty muszę jakoś przetrwać, a potem (jeśli dobrze pójdzie) będę mogła robić dla Was zdjęcia o dużo lepszej jakości. Tymczasem...


Nasza dobranocka - ''Hannibal''. Zanim trafiłam na ten serial, myślałam że Antony Hopkins był idealny w roli Lectera. Zmieniam zdanie. Ten facet jest po prostu tak odpychający, że nie mogę na niego patrzeć, ale z drugiej strony nie mogę przestać tego oglądać bo jest tak fascynujący ;) Mads Mikkelsen wg fanów grywa tylko w dobrych filmach. Tego nie jestem w stanie ocenić, ale jego umiejętności aktorskie, w tym zmian wizualnych, mnie osobiście powalają.


Z zupełnie innej beczki - tworzenie firmowych gratisów. W wolnych chwilach wcielamy się w świstaki i zawijamy sreberka. Uwielbiam takie odmóżdżające zajęcia ;)


Się nosi. Jeden z moich najlepszych wyborów obuwniczych od dłuższego czasu.


Ewidentny koniec lata zmusił mnie do wyjęcia kurtki z czeluści szafy. Mam ją 3 lata i nadal jestem zakochana. Będę ją nosić, aż się rozpadanie ;)


Dogadujemy się....


Nadal koloruję. Czyżby jednak nie słomiany zapał?


Nareszcie! Jedyny telewizyjny show, który oglądam. Coś mi się Edzia rozmazała.


Kot w butach. Biada temu, kto spróbuje je zabrać.


 Jeszcze trochę kolorowania. Rozglądam się powoli za kolejnymi zestawami kolorowanek, darmowe wzory z sieci jakoś mi nie podchodzą.


Little pleasure ;)


Chmury od linijki.


Rano morze, wieczorem jelitówka. Sama sobie współczuję.


Powaliło mnie na 3 dni, jedyne do czego byłam zdolna to wpatrywanie się w monitor/telewizor. A skoro już się na coś gapić, niech będzie przyjemnie: Robert Downey Jr  w roli Iron Mana. Oczarował mnie rolą Sherlocka Holmesa, a Iron Man to idealne dopełnienie.
Zazwyczaj tak w okolicy września zaczynam myśleć o Wigilii, o prezentach. Nie mogę się już doczekać. Marzą mi się święta pełne śniegu ale nie wiem czy jest na to szansa. Jak myślicie?

Dziękuję, że jesteś :) Jeżeli podobał Ci się ten wpis i chcesz poznać mnie bliżej:
  • polub Antyspołecznego Susła Obsesjonistę na Facebooku otrzymasz powiadomienie, o nowym poście tuż po jego publikacji,
  • podglądaj na  Instagramie dowiesz się co też Suseł wyrabia, co je, pije, czyta i gdzie się podziewa, kiedy nie ma go na blogu.

Komentarze

Popularne posty