O odpuszczaniu

Chcę podzielić się z Wami kilkoma przemyśleniami dotyczącymi odpuszczania sobie różnych rzeczy. Temat ten chodzi mi już po głowie od jakiegoś czasu i planowałam go na dziś. Wyszło jednak tak, że jest prawie 22 i dopiero teraz mam czas usiąść do komputera. W ramach ćwiczeń w odpuszczaniu oznajmiam, że posta dzisiaj nie będzie. Wybaczcie.
W ramach wynagrodzenia zostawiam Wam filmik o zwierzaku, który mi się marzy. Chomik obronny ;D



oraz Chomik Bojowy ;D Jego spojrzenie jest cudowne!




Dziękuję, że jesteś :) Jeżeli podobał Ci się ten wpis i chcesz poznać mnie bliżej:
  • polub Antyspołecznego Susła Obsesjonistę na Facebooku otrzymasz powiadomienie, o nowym poście tuż po jego publikacji,
  • podglądaj na  Instagramie dowiesz się co też Suseł wyrabia, co je, pije, czyta i gdzie się podziewa, kiedy nie ma go na blogu.

Komentarze

Popularne posty